Koniec a nové začiatky



Tak som včera s tým práskol. Skončil som. Amen. Pracoval som ako sprievodca na elektrických bicykloch a sekol som s tým nadobro. Bola to celkom sranda, ale - celkom. Z jednej časti som cítil, že mi to už prestáva slúžiť. Veci sa zbehli oveľa rýchlejšie, ako som si myslel, že sa stanú. Chcel som s majiteľom rozjet iný byznys - vegetariánske túry pre turistov cez zimu. Turisti sú všeobecne veľmi smutní, keď sa chcú stravovať ľahšie v Prahe. Ale bohužiaľ =)

Na začiatku prišiel strach, výčitky a obavy. Či som nezahodil šancu, pretože som nesklopil uši. Či som spravil dobre. Ako teraz prežijem? A čo práca? A čo peniaze? >>> Už sa nedá inak! Musím konfrontovať absolútne všetko, musím sa vrátiť do svojej sily! Do istoty v seba. Absolútnej, že som to ja, na kom závisí celý môj svet. Že sila vychádza zo mňa.

Spravil som rozhodnutie, ktoré som už dávno mal spraviť. A to je, že som odmietol nechať so sebou zametať. A prichádzam na to, že aby som skutočne mal všetku osobnú moc v mojich rukách, tak potrebujem, aby peniaze prúdili cezo mňa. Aby som ja organizoval veci, aby som ja bol manažér a motivoval ľudí. Aby som ja dával moje nápady do reality. To je to, čo budem mať.

Uvidíme, čo budem robiť dovtedy, či sa ešte niekde medzi časom zamestnám. Napríklad, aby som sa naučil nový obor - niečo ma strašne fascinuje na fresh baroch. Alebo budem ďalej manifestovať cestu do Amazonu - budúci rok? Alebo začnem vlastný byznys rovno? Skôr, či neskôr to budem robiť. Cítim to.

Alebo spravím absolútne neočakávanú vec...? A to, že budem dôverovať svetu a počkám, čo príde. Ako had, ktorý čaká, nevie na čo, ale keď to príde, tak to pozná (myšlienka od Jardy Duška). A pôjdem čistou cestou srdca bez plánovania. Roztiahnem krídla a nechám sa viesť vnútorným navádzaním. Budem veriť, že správna vec príde v správny čas a pustím sa vodnými tunelmi môjho nevedomia. Uvidíme. Z istého pohľadu je to jedno, čo spravím. Dôležité, aby som to mal rád, aby som sa mal rád, nech spravím čokoľvek. Aby som vedel, že to robím zo srdca...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára