Ako sa cítiť ŠŤASTNÝ za 20 sekúnd ?

Začal som praktizovať jednu vec. Vždy mi zdvihne náladu a pre ľudí žijúcich v mestách je skoro absolútne zadarmo...

A tou vecou je kombinácia teplej a studenej sprchy po sebe. Niekedy sa mi do toho nechce, ale ten výsledný pocit fakt stojí za to. Najlepšie to robiť to ráno a večer pred spaním. Takže jednoducho - najprv sa celý človek osprchujeme teplou vodou. A potom, ako nám to dovolí otužilosť - veľmi studenou vodou. Najľadovejšou, akou zvládneme. Nech je to aj na 2 sekundy.

Začal som s vlažnou a dnes už zvládnem absolútne studenú, čo mi kohútik sprchy dovolí. Na začiatku som vydržal malú chvíľočku, dnes tak 20 sekúnd. Ale o výkon tu samozrejme vôbec nejde. Ide o stimuláciu našich krásnych tiel. O aplikovanie príjemne teplej, možno až trošku prehnane teplej vody a následne absolútne mrazivej. Ako skok do ľadovej vody. Krv a energia sa rozprúdi. Naše telo sa začne samovoľne zahrievať. Potom si väčšinou dám na seba môj super župan a užijem si príjemnú chvíľku pocitu tepla. Najlepšia vec na svete !!! Garantujem =)

Už dlhšie vnímam zásadnú vec, a to, že zámerné tvorenie sveta podľa našich predstáv závisí na emóciách, ktoré prežívame. V závislosti na tom, potom veci k nám prúdia, alebo ich odpudzujeme. Táto jednoduchá technika vo mne vyvolá takú radosť, až sa musím nahlas smiať =) A tiež je veľmi zdravá pre telo. Ukazuje nám, že nie sme až tak krehkí a že naše telo má obrovské schopnosti. A je to vynikajúca prevencia proti rôznym chorobám. Posúva hranice našej komfortnej zóny. Upevňuje našu vôľu a pripomína nám, že život je to tom, aby sme akceptovali výzvy. Dáva nám energiu tigra, ktorý sa zahryzne do života a žije naplno.

Spravte to ráno a zvyšok dňa je gombička =)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára