Aké naplnenie ponúka systém?!

Budem sa pýtať. Aké uspokojenie, aké vzory, a aké duševné naplnenie ponúka systém..?

Systémy sú vystavané na ideáloch, na nejakých neuchopitelných a nepísaných vzoroch. To je to, čo ich drží dokopy. Ako neviditelné lepidlo.

Na čom je vystavaný náš systém? ...

Spotrebuj ako blázon, lebo konzum je modla. Maj väčšie auto a väčšieho vtáka ako sused. Aby si ho porazil.

Ľudia okolo ťa nezaujímajú. Odsúď ich, hoď sluchátka a zasmej sa, akí sú trápni.

Maj svoj štýl, aby si zažiaril. Lebo štýl je moc.

Uctievaj celebritku z najnovšej relácie "Idioti majú talent" :D Šmíruj životy ľudí na obrazovkách, aby si vedel, ktorá hviezdička práve podviedla druhú. Aby si bol "in".

Poslúchaj. Neodporuj. Nevyčnievaj.

Vyštuduj školu. Zamestnaj sa. Lebo zamestnanie je istota.

Zober hypotéku. Leasing. Sprav dve deti. Teš sa na dôchod.

A zomri sám.

A čo ti ostane nakoniec ... ? 

Len prázda diera. A strata ilúzií. Lebo si nasledoval iných. Lebo si nasledoval domnelé autority v tej velkej otázke - Ako žiť.

Tie skutočné veci, ktoré však tvojmu životu dajú naplnenie, ti ležia priamo pod nohami. A ty kvôli stromom, nevidíš les.

...

Tak snaď som vás už dostatočne deprimoval :D

Poďme sa pozrieť na veci, ktoré vám skutočné naplnenie môžu dať. Veci, ktoré majú zmysel. Veci, ktoré si budete pamätať, keď sa budete pripravovať na onen svet.

Ale ešte predtým si prečítajte, čo starí ľudia najviac ľutujú na smrtelnej posteli.

Starí ľudia majú istý nadhľad. Lebo čo iné im aj zostáva zoči-voči smrti :)

Zoči-voči svojmu koncu. Keď im je absolútne jasné, že ich čas na tomto svete vypršal.

http://www.chcemepodnikat.cz/clanek/7-veci-kterych-lide-nejcasteji-lituji-kdyz-se-ohlednou-za-svym-zivotem

Jedna z vecí, ktorá sa vždy opakuje v podobných výzkumoch je - Nežil som podľa seba. Nenasledoval som svoj sen. Mnoho ľudí ani nevie, čo je ich skrytý sen. Talent.

Čo ma teda napĺňa?

Sú to tie najjednoduchšie veci, ktoré máme priamo pod nosom. Týchto 5 vecí vám vnesie mier do duše a radosť do srdca:

Spokojnosť a ocenenie. Toho čo mám a čo ma teší. Sadnem si do županíku, dám si čajík a len tak sedím. A vnímam teplo svojho bytu. Pokoj a bezpečie.

Nepozerám stále na to čo nemám. A čo som nedosiahol. Ale vnímam to, čo som teraz. A užívam si to.

Láska k sebe samému. Keď sa mi darí. I keď čelím prekážkam. Mám sa rád taký aký som. Nemusím byť dokonalý. 

Práca s vášnou. Moja skutočná práca a skutočný prínos ľudstvu. Niečo, čo mi príde prirodzené a dokážem to robiť hodiny. Dni. (pre viac info klikni sem)

Služba ostatným. Obrovské naplnenie prichádza v momente, keď robím niečo len tak. Keď len tak zdielam svoju múdrosť. Len tak pomáham niekomu, kto to potrebuje. A nič za to neočakávam.

Vtedy sa objaví príliv energie ako tsunami. Ako keby ma nabíjala baterka z inej galaxie. A tieto momenty si budem navždy pamätať.

Komunita a byť súčasťou niečoho. Väčšieho ako ja sám. Miesto kde sa môžem vždy vrátiť. A porozprávať sa. Kde sú vzťahy medzi ľudmi založené na láske a porozumení.

Kde ľudia žijú a nechajú ostatných žiť. Kde ľudia budujú niečo, či ich spája. A tím robia Zem lepším miestom.

Pekné dni Vám praje,

Tigrie Očko :)


1 komentár: