Pozvite DEPRESIU na čaj

Depresia sa môže stať darom, pokiaľ sa na ňu začneme nazerať inak...

... smútok sa mi schováva pod hnevom... vždy keď je niečo zle v mojom živote, tak ako prvý cítim hnev... pocit, ktorý som bol naučený vnímať ako hlavný...

... často ma i rozčulovala smutná či rozjímajúca hudba, až to došlo do bodu, keď som sa spýtal PREČO...

... prečo ma tak rozčuluje takýto typ hudby??? ... a vtedy som si uvedomil, že SMÚTOK, tento pocit v živote moc neprežívam... možno sa ho bojím a zatracujem ho...

... no a spomenul som si na film - "VO VLASOCH", čo je ikonické dielo... kde pointou celého príbehu je tvrdenie - SMÚTOK otvára srdce...

A tak smútok znovu prišiel do môjho života a ja mu pomaly nechávam volný priestor... úprimne ma zaujíma, čo mi chce povedať...

Ako by povedal Mr. Jung - "Depresia je pani v čiernom, a keď vám zaklope na dvere, tak ju pozvite dnu na čaj."

Depresia, ten dlhodobý smútok duše...

A tak so smútkom často sedím a počúvam smutnú hudbu a nechávam ho ísť kam až chce. Je ťažký a skutočne ma berie priamo do srdca. 

Ukazuje mi, čo som skutočne ja a čo je skutočne moje. Ukazuje mi ako mať vzťah sám so sebou.

Niekedy ma fascinuje, aký prehľad majú ženy v citovom živote v porovnaní s mužmi. Som presvedčený, že ženy majú aktívnejšie emočné telo. Sú tak i spoločensky smerované.

Zatial čo u mužov, nie je spojenie s pocitmi podporované. Je to pokladané za slabosť.

... samozrejme i tento pocit má dve strany, keby prerastal cez hlavu, tak je treba z neho odísť...

Avšak ignorovať ho, hlavne u moderných príliš zaneprázdených ľudí... tak si koledujete o hlboký smútok duše... o STRATENOSŤ vo SVETE... o to že vlastne neviete čo ste VY a čo je vaše...

... že sa stále riadite názormi a predstavami druhých, že neviete odkiaľ a kam idete... že neviete, čo SKUTOČNE potrebujete a čo je vaša životná vášeň...

... a preto nasledujte smútok, keď sa objaví, pozvite ho ako múdreho poradcu do vášho vnútorného kruhu... nech vám povie, čo sa stalo..

... a potom, možno, v jeho správe objavíte skryté zlato...

Pekný deň, priatelia :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára