Spustil som Zdravú čokoládu! :)

Priatelia, pro 30 miliónoch rokov príprav som sa odhodlal vrátiť sa k svojej gastronomickej vášni. Asi 3 mesiace som pripravoval kampaň na crowdfundingovej platforme Hithit a v momente, keď som projekt pustil, som zistil, že niektorí ľudia sa na to pripravujú aj pol roka :D:D:D

Že niektorí ľudia to berú profesionálne, ako serióznu marketingovú kampaň! A nie ako možnosť pre ľudí s vášňou ako získať peniaze na projekt. Tak ako som si myslel ja. Že to tam hodím a je vymalováno :)


Takže v tomto momente sa začala dalšia cesta - Ako to dostať medzi ľudí, ako to dostať medzi Vás???

.. a prečo som to vlastne začal robiť?

Už od malička rád vyrábam vecí pre druhých. A vždy ma tešil výraz na tvári mojej rodiny, keď som im na vianoce, či iný sviatok niečo daroval...

Je v tom isté uspokojenie, keď dáte niekomu niečo zo srdca. A on to prijme...

KLIKNITE NA KAMPAŇ

... ako malý som tvoril vystrihovačky z ABCéčka... to boli časy... na to ako som si myslel, že som netrpezlivý, som mal neskutočné odhodlanie, také komplikované veci z papiera tvoriť...

... tiež som tvoril stavebnice z LEGA, TECHNIC - aj tie komplikovanejšie... a pamätám si ten pocit, keď som ráno SÁM OD SEBA vyskakoval z postele, aby som sa vrhol na rozpracovanú stavbu...

Nikto ma do toho kopať nemusel. Nebral som to ako povinnosť. Proste som CHCEL!

... a k tomu priatelia sa chcem teraz dopracovať - k tomu chcem cez čokoládu inšpirovať i Vás, aby slovo PRÁCA bolo obrodené - aby sa Naša / Vaša PRÁCA a VÁŠEŇ zjednotili do jednej veci...

... aby tvorenie prebudilo naše vnútorné dieťa, ktoré chce tvoriť, ktoré je rado, že je na ceste svojej životnej náplne...

Áno, v dobrých veciach prichádzajú výzvy a krušné chvíle - a tam je potreba použiť vôľu a niekedy zatnúť zuby - zase si neklamme - život je niekedy vtipný... 

... ale tá číra radosť tam musí byť... to naše velké dielo zo žitia musí byť prítomné... a ak nie je - tak vedzte, že ste ho zakopali pod nánosy povinnosti...

... Musím je prezlečené chcem... a keď objavíme to PREČO.. to CHCEM pod MUSÍM, tak sme z tieňa svojej duše oslobodili časť seba, časť svojej skutočnej motivácie prečo na tomto svete vlastne sme...

A v tomto duchu je tiež robený celý môj projekt - Zdravá čokoláda - Chcem zdravé a dobré šíriť medzi všekých ľudí sveta - čokoláda otvára SRDCE - otvára to, čo sme...

... pozrite na projekt, videjko a podporte kúpou ODMENY - čokoládovej či šamanskej...

KLIKNITE NA KAMPAŇ

... a šírte ďalej ako divoký oheň!!! 

Prajem krásne dni, priatelia :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára