Ego je dobré!

Nikto nevie, čo to ego je...

Ja o voze a ty o koze...

Ale je moderné si myslieť, že ego treba zabiť...

Ego je dobré! ... Nevieš, kde sú tvoje hranice??!


Budeš vycucaní komármi uprostred tmavého lesa...

Do poslednej kvapky krvy...

Predátormi, ktorý nepoznajú svoj vlastný zdroj...

Najprv ego nájdi...

A až potom ho môžeš zahodiť...

Vždy som si myslel, že sa mám báť smrti, strachu a negativity...

Báť sa strachu, to je fakt sila! ... :)

Bolo mi vtĺkané, že keď som nahnevaný, tak niesom pekný...

Som škaredý a nie je to žiadúce...


Hnev bol vytesňovaný z môjho života...

A teraz mi je jedno, chcem cítiť hnev, chcem cítiť ten oheň...

Oheň v solari, ktorý mi vždy šeptal: "Niečo sa deje, chlapec, venuj mi pozornosť."

"Musíme sa spolu na niečo pozrieť..."


Hnev je možné použiť, ako palivo pre čin...

Hnev je impulz, že prišiel čas na zmenu...


Moja anima je nasraná...

Anima, najdôležitejšia žena môjho života...

Ona je moja inšpirácia a presvetluje každú bunku môjho tela radosťou...

Alebo čímkolvek iným, čo cítim...

Všetky ženy, ktoré kedy stretnem ich s ňou nemôžem zamienať...


Sú súputníčky môjho života...

Každá je originál a žiadna dokonalá...


Je jedno, čo kto hovorí, keď však máš svoj vnútorný hrad dobre uzavretý, tak si silný vo vnútri...

Nejde sa dostať k láske pre celý svet, keď ťa vysaje prvý upír na ceste...


Bez sily sa nejde dostať do srdca...

Len další martýr, ktorý ma potrebu zachrániť svet...

Len další mučeník...

A všetko dalšie sú len spirituálne bláboli...

Fígel je vedieť, kedy bránu otvoriť a kedy zavrieť...

Kto nevie žiť na nízkych úrovniach reality, neberie život taký aký je...

Kto nevie naložiť s negativitou a smrťou, je odsúdený donekonečna opakovať svoje chyby...


Kto nevie ako jednať, keď hnev príde, buď ničí svet von alebo ten vo vnútri seba...


Je veľa ľudí, ktorí sa hrajú na svetlo, a sú len potlačení vo vnútri...

Svetlo áno, baterku si vezmeš do tej temnej priepasti...

...o ktorej si sám vo vnútri klameš, že ani neexistuje...

...práve tam je moc ukrytá, v očiach tvojho škaredého diabolského dvojčaťa...

...ktorým by si sám nikdy nemohol byť...


Nauč sa žiť vo svete zabíjania, žiarlivosti a upírov...

Prijmi tmu svoju aj iných...

A už viac nemusíš vizualizovať anjelov...

Svetlo príde za tebou samo...


Dopočutia priatelia :)

Tigrie očko








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára